Geen onbeantwoorde telefoontjes meer voor uw klanten

U bent overdag veel onderweg naar veel klanten en de telefoon gaat de laatste tijd steeds vaker op die momenten. De telefoon opnemen doet u maar niet, want dan kan u zomaar een boete van €230 krijgen en hier zit u niet op te wachten. Sinds kort belt u dan ook handsfree, dit mag namelijk wel. Toch merkt u dat u alsnog erg snel afgeleid bent en dit vindt u erg jammer. Maar klanten verliezen omdat u de telefoon niet opneemt, dat liever niet. U moet namelijk wel blijven communiceren met uw klanten. Helaas kan u ook niet terugbellen, want een andere klant wacht op u. Op dat moment zou u gebruik kunnen maken van een inbound callcenter, misschien klinkt het woord callcenter niet goed in uw oren, maar u hoeft hier niet bang voor te zijn.

U krijgt namelijk door een bedrijf, bijvoorbeeld Bizziphone, een telefoniste aangewezen die voor u uw telefoontjes opneemt. Dit doet zij of hij gewoon vanuit een callcenter en u hoeft dan ook niet een eigen werkplek te maken voor de telefoniste. Wanneer uw klanten bellen en u heeft even geen tijd, dan zal de receptioniste de telefoon opnemen. Vaak wordt er één receptioniste aan u toegewezen en die heeft dan ook kennis van uw onderneming. Na dit gesprek krijgt u hier gewoon verslag van, bijvoorbeeld via de mail, zo weet u precies wie er gebeld heeft en wat er besproken is. U kan zelfs nog even terugbellen naar uw klant. Voor uw klant is het erg fijn, omdat zij niet weer uw voicemail horen en gelijk een vraag of afspraak kunnen inplannen. Het is namelijk zo dat de telefoniste ook voor u een agenda kan bijhouden, ideaal en zo voelt het net alsof u een eigen receptioniste in dienst heeft, maar dan voor een veel lagere prijs.

https://www.bizziphone.com/